آموزش بازار یابی در تلگرام
نوشته شده توسط : امیر

آموزش بازار یابی در تلگرام

یکی از نرم افزار های پرکاربرد در بین جوامع امروزی تلگرام است شما می توانید با فراهم کردن کانال تلگرامی مختص کسب و کار خود یک بستر دیگر به فروش محصولات خود یا خدمات خود ارائه کنید ازاین رو برای بدست آوردن جایگاه مناسب و فروش قابل قبول از کانال تلگرامی تان باید تکنیک ها و روش های خاصی برای بازار یابی در فضای کانال تلگرامی فرا گیرید در این مقاله به بررسی و آموزش بازار یابی در تلگرام می پردازیم با ما همراه باشید.

 

۱٫ تبلیغات :
یکی از رایج ترین و پرکاربرد ترین راه برای رونق کسب و کار تلگرامی خود استفاده از تبلیغات در فضا و کانال های تلگرامی می باشد برای بکارگیری این روش از کانال های تلگرامی استفاده کنید که مخاطبان بیشتری دارند و با تبلیغات کانال تلگرامی شما مخاطبان بیشتری به کانال تان اضافه شوند.

 

۲٫ آدرس گذاری کانال تلگرام در زیر تمام پست ها :
از آدرس و لینک کانال تلگرامی خود در زیر تمام پست هایتان استفاده کنید زیرا با فوروارد کردن پست های تان در گروه های دیگر آدرسی از کانال تلگرامی شما وجود داشته باشد تا کسانی که مایل پیوستن به کانال تلگرامی شما هستند از آن لینک به کانال تلگرامی شما منتقل شوند.

 

۳٫ طراحی لوگو مختص خود :
حتما برای کانال تلگرامی خود لوگویی طراحی کنید طراحی لوگو یکی از امتیاز های مثبت برای برند شما می باشد برای این امر سلیقه خود را به خرج دهید و سعی کنید لوگوی مختص خود را برای کانال تلگرامی خود ارائه دهید.

 

۴٫ گذاشتن پست های با کیفیت :
پست گذاری هایی که داخل کانال تلگرامی خود انجام می دهید سعی کنید مطالب با کیفیتی باشد و برای مخاطبان خود جذاب ، گذاشتن تعداد کثیری پست بی کیفیت تاثیری گذاری کمتری نسبت به جذب مخاطب و خریداران شما دارد اگر تعداد پست های شما در روز به ۶ عدد برسد ، و همچنین محتوا و پست های جذابی برای مخاطبان باشد تاثیر مثبتی در امر مدیریت کانال تلگرامی شما دارد.

 

۵٫ ساخت گیف و عکس های متحرک :
اگر قادر به ساختن گیف یا عکس های متحرک استفاده ازمحصولاتتان هستید این امر را انجام دهید این امر یکی دیگر از نکات مثبت در جهت بازار یابی شما در کانال تلگرامی می باشد.

 

آموزش بازار یابی در تلگرام

 

۶٫ افزایش ادمین های کانال تلگرامی :
ادمین های کانال تلگرامی خود را افزایش دهید این امر هم در جهت دیده شدن کانال تلگرامی شما تاثیر گذار می باشد هم موجب می شود پست های کانال تلگرامی شما با کیفیت بیشتری ایجاد شود.

 

۷٫ ارسال اس ام اس تبلیغاتی :

ابتدا مخاطبان خود را هدف گذاری کنید سپس با ارسال اس ام اس تبلیغاتی با متنی کوتاه همراه با لینک کانال تلگرامی خود به مشترکین اپراتورهای مختلف ارسال کنید.

 

۸٫ استفاده از نرم افزار های تبلیغاتی :
نرم افزار های فراوانی وجود دارند که می توانند برای کانال تلگرامی شما اعضای واقعی جذب کنند این امر موجب افزایش ممبر های کانال تلگرامی شما می شود که در بخش بازار یابی کانال تلگرامی شما تاثیر بسزایی دارد.

 

۹٫ گذاشتن لینک کانال در گروه های مختلف :
تا جایی که می توانید لینک کانال تلگرامی خود در بین افراد مختلف پخش کنید در گروه های مختلفی که هستید لینک کانال تلگرامی خود را قرار دهید و از دوستان خود هم در این امر بخواهید که لینک کانال تلگرامی تان را در گروه های مختلفی که هستند قرار بدهند.

 

۱۰٫ ایجاد فروشگاه تلگرامی :
شما بغیر از یک کانال تلگرامی معرفی می توانید یه کانال تلگرام فروشگاهی داشته باشید حال می توانید با ساخت ربات های فروشگاهی تلگرامی یک فروشگاه مجازی مجزا برای خود ایجاد کنید از طریق این سامانه شما قادر خواهید بود که سفارشات و محل ارسال سفارش و مشخصات مشتری های خود را در آن ایجاد کنید با این کار به ۱ الی ۲ نفر نیروی نظارتی نیاز دارید که سفارش ها را پیگیری کنند.

 


 

برای خرید ممبر تلگرام کلیک نمایید.

 منبع : https://zefa.ir/telegram-marketing-training/





:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: